دردشة مدونة ميما


I made this widget at MyFlashFetish.com.

شريط الاهداء

السبت، 18 سبتمبر 2010

ورجعنا في البرنامج

اهلا معانا ضيفتنا للاسبوع دا وهي
  • .TheBeautiful.  اي رايكم هي طبعا قمر وصحبتي جدا .TheBeautiful. هيدي القمر وهي دي المحادثة molan1997:
     اهلا بيكم يا متابعين مدونتي طبعا وعدتكم بضيفة جميلة سوبر او مش سوبر
     وهي ضيفة
     مودبة جدا
     وحمترمة وامورة وهي .thebeautiufl.
     اهلا بيكي يا قمر
    .TheBeautiful.:
     اهلا يا عسل
    molan1997:
     ازيك كويسة
     ؟
    .TheBeautiful.:
     تمام الحمدلله
     : )
    molan1997:
     طيب هنبدا باول سوال اي هو اسمك ؟
    .TheBeautiful.:
     انا يارا وبحب دايما اصحابي يدلعوني بيويو والنيك نيم بتاعي هو
     Fame lover
    molan1997:
     اوكي يا قمر اسمك حلو جدا يا يارا
    .TheBeautiful.:
     مرسي يا سكرة كله من ذوقك  : )
    molan1997:
     كم عمرك يا يارا؟
    .TheBeautiful.:
     انا عندي 11 سنة وان شاء الله في 7 فبراير هتم ال12
    molan1997:
     اها العمر كلو يا قمر
    .TheBeautiful.:
     ربنا يخليكي : *
    molan1997:
     انتي مين اكتر حد صحبك في ستار دول؟

     وبتحبيه
    .TheBeautiful.:
     انا ليا انتيم وكل الناس تعرف انها انتيمي انتيمي في ستار دول وفي الحقيقة وبنت خالتها كمان تبقي انتيمي احنا عاملين فرقة مع بعض وحطنها في العرض هههههههههه انا المخططة بتاعتهم وانتيمي الكوميدية بتاعتنا وبنت خالتها الرومانسية بتاعتنا : )
    molan1997:
     ههههههههههههههههههه دي حاجة حلوة يا قمر
    .TheBeautiful.:
     اه اوي : )
    molan1997:
     يبس سوالي اي هي الفرقة دي ؟ طبعا الجمهور هيكونو عايزين يعرفو
    .TheBeautiful.:
     هههههههههههه الفرقة ده حلم لينا
     نبقي مغنيين مشهورين
     اسم الفرقة
    molan1997:
     اها
    .TheBeautiful.:
     Fame lovers
     molan1997:
     اوكي يا قمر مين حد جرحك في ستار دول او زعلك؟؟؟؟؟
     اممممممممممممم ا طولتي في الاجابة لي
     ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    .TheBeautiful.:
     في بنات كتير اوي هددوني سواء ظلم او حقيقة وناس كتير بيتشموا ويسبوا بس مقدرش اذكر اسماء
    molan1997:
     اها
    .TheBeautiful.:
     وغير البنات
    molan1997:
     اوكي يا قمر وانا بتمني انهم يحسو بالزنب
    .TheBeautiful.:
     اللي بيقولوا اراءهم بكل صراحة مع احترامي بس بيقلوا ادبهم في سجل الزوار
    molan1997:
     اها
    .TheBeautiful.:
     اللي يقول رأيوا
     لازم يقوله بأحترام
    molan1997:
     طبعا
    .TheBeautiful.:
     وانا هحترمه جداااااااا
    molan1997:
     اوكي
     يا قمر
     للاسف اسالتي
     خلصت
     بس مش كلها
     وعايزة
     اقولق انك روعة يا يارا ومش مجاملة
     انتي فعلا صديقتي جدا
    .TheBeautiful.:
     مرسي يا سكراية ربنا يخليكي
    molan1997:
     شكرا
     يا مستمعينا
    .TheBeautiful.:
     وانا سعيدة جدا ان كلمتك وكلمت الجمهور : )
    molan1997:
     او يا الي بتقرو المقابلة
     الحلقة خلصت
     مع القمر
     يارا
     وشكرا
    .TheBeautiful.:
     العفو : ) 
    molan1997:
     باي يا قمر المقابلة كانت روعة جدا بيها يارا وشكرا وامتني تكتبولي في سجل زواري وشكرااااااااااااااااااااا مع تحياتي كنا مع يارا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق